Om osReferencerBlogSupportJobKontakt
  • Ny hjemmeside
  • Ny webshop
  • AdWords
  • SEO
  • Øvrige produkter
    • Fleksibel markedsføring
    • Facebook markedsføring
    • Youtube markedsføring
    • Linkedin markedsføring
    • Google my business
    • Visuel identitet
    • Tekstforfatning
    • Foto og video
    • Specielprogrammering
    • Landing pages
    • Nyhedsbreve
  • Kontakt
  • Referencer
  • Om os
  • Blog
  • Job
symboler i facebook opslag

Sådan bruger du symboler i Facebook-opslag

3. januar 2020Facebook tips, Sociale mediercp_admin
Opdateret januar 2020

Når du har en virksomhedsside på Facebook som supplement til en professionel hjemmeside, er der et lille trick, som du simpelthen bør kende.

Du ved nok allerede at det kan være svært at nå ud til alle sidens følgere uden at skulle betale for det i form af annoncering eller “boost”. Facebooks algoritme styrer nemlig med hård hånd, hvor mange mennesker der skal have vist dit opslag.

Hvis dit opslag får folk til at interagere på en række af de første visninger, fx. likes, klik, delinger og kommentarer, så bliver du belønnet ved at opslaget vises til flere, fordi Facebook vurderer opslaget som relevant.

Derfor er det altafgørende, at dine opslag får opmærksomhed, hvis du skal nå ud til alle dine følgere uden at bruge penge på at “booste” hver gang. Men hvordan får man folk til at interagere med sit opslag?

Der findes ingen garantier, men et lille, gratis værktøj kan hjælpe dine opslag til bedre resultater!

Det handler om >>>BLIKFANG<<<

Flere undersøgelser viser, at opslag, hvor der bruges symboler/emoticons klarer sig væsentligt bedre, fordi de ikke drukner ligeså nemt i følgernes news feed. I moderne tid er symboler og emojis blevet mere normalt på de sociale medier, men effekten er stadig klar – du har større sandsynlighed for at fange folks opmærksomhed med symboler end med ren tekst.

Eksempler på hvordan vi bruger symboler på Facebook

mere succes med facebook opslag

Sådan bruger du symboler i dine Facebook opslag

  1. Gå i gang med at lave dit opslag på Facebook
  2. Hop ind på hjemmesiden: https://emojipedia.org/
  3. Søg efter et symbol du gerne vil bruge – du skal søge efter ordet på engelsk
  4. Klik ind på symbolet for at læse mere om det, og se hvordan det ser ud på forskellige enheder
  5. Herefter kan du kopiere symbolet og sætte det ind i dit Facebook opslag.

 

Previous post Derfor skal du SSL sikre dit website Next post Kend Facebooks algoritme og nå ud til flere

Seneste indlæg

  • Skal du vælge nyt webbureau i 2022? Her er 7 ting, du bør vide inden
  • 3 stærke tips: Sådan spotter du en falsk konkurrence på Facebook
  • Mund til mund markedsføring – Hold øje med din virksomheds omdømme
  • 7 gode grunde til at have en hjemmeside
  • Derfor skal du have responsive design / mobilvenligt design

Kategorier

  • Branding
  • Design
  • Facebook tips
  • Hjemmesider
  • Sociale medier
  • Søgemaskineoptimering
  • Webshops

Kontakt os

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Kontakt

  • ComputerPeople
  • Strandlodsvej 6
    2300 København S
  • Tlf.: 60 56 06 86 / 26 28 00 98
  • info@computerpeople.dk

Seneste indlæg

  • Skal du vælge nyt webbureau i 2022? Her er 7 ting, du bør vide inden
  • 3 stærke tips: Sådan spotter du en falsk konkurrence på Facebook
  • Mund til mund markedsføring – Hold øje med din virksomheds omdømme
  • 7 gode grunde til at have en hjemmeside
  • Derfor skal du have responsive design / mobilvenligt design

Links

  • Ny hjemmeside
  • WordPress hjemmeside
  • Ny webshop
  • Visuel identitet
  • Gratis SEO analyse
  • Søgemaskineoptimering
  • Google AdWords
  • Facebook markedsføring
  • Youtube markedsføring
  • Google annoncering
  • Er din hjemmeside mobilvenlig?
  • Support
  • Om os
  • Kontakt
  • Forretningsbetingelser
  • Job

Følg os

Facebook
LinkedIn
Instagram

Udtalelser


google-partner-badge
Skal vi tage en snak?

Få et uforpligtende opkald og bliv klogere på hvordan vi kan hjælpe dig.